1394 689 0912 info(at)golshin.com

سیستم صوت GYM

سیستم صوت GYM

تاریخ

سیستم های صوتی GYM
سیستم صوت GYM : سالن بدن سازی و مرکز تناسب اندام مدرن به مکانی شلوغ و اجتماعی تبدیل شده است ، به طوری که افراد در هر سنی روزانه در بسیاری ساعات در آن شرکت می کنند.

یک سیستم صوتی سالن ورزشی باید عملکرد گرا باشد و از توانایی بالایی برخوردار باشد ، زیرا موسیقی نقش مهمی در جو و انرژی انگیزشی دارد.

شرکت بازرگانی و خدماتی گلشین در کنار سالن تناسب اندام کوچک و سالن های ورزشی بزرگتر برای طراحی سیستم های صوتی ایده آل خود کار کرده و تخصص ما در نصب های چند منطقه ای به ما امکان می دهد تا با هر نوع نیاز به چیدمان و طرح های مجموعه راه کاری ارائه کنیم.

در مقاله های قبل مانند سیستم صوتی باشگاه ورزشی بطور کامل صحبت کردیم ولی در این مطلب به ساختار اصلی اسپیکرها و موارد جانبی توضیحاتی را برای شما دوستان عزیز مطرح می کنیم.

سیستم های صوتی GYM
سیستم های صوتی GYM

اسپیکرهای GYM 
سیستم صوتی در یک سالن ورزشی در تمام طول روز روشن است و موسیقی های مختلفی درآن پخش می شود ، که اغلب با صدای زیاد پخش می شوند تا تمرین شما را هیجانی تر و باانگیزه کند.

در این صورت بلندگوهایی با کیفیت بالا می خواهید که بتوانند پاسخ بیس خوب و تریبل کامل را به فضای شما ارائه دهند ، در حالی که خیلی در دید نیستند.

بلندگوهایی با برندهای Gsound , PYLE می توانند سازگاری کاملی با اندازه های متفاوت و عملکرد خوب داشته باشند و قرار دادن دقیق فقط چند عدد از این بلندگوهای دیواری در یک سالن می تواند پوشش صدای شگفت انگیزی را ایجاد کند.

برای یالن بدنسازی و کلاس های تناسب اندام ، سیستم های بلندگو می تواند ترکیبی از بلندگوهای سقفی برای موسیقی پس زمینه باشد ، اما با بلندگوهای دیواری میتوانید برایموزیک هایی با شدت بیشتر صدا و ولوم بالاتر استفاده نمود تا بصورت کاملا استریو پخش و لذت بیشتری را برای تمرین بدهد.

البته میتوان سالن TRX و یا پیلاتس و یا قسمت GYM و Spinning را بصورت زون جداگانه و با موسیقی های مختلف کنترل و اجرا نمود.

سیستم های صوتی GYM
سیستم های صوتی GYM
سیستم های صوتی GYM

در مورد منصقه بندی و یا زون بندی مکان های مختلف سالن و جدا کردن موزیک ها میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از راه کارهای سیستم های بی سیم و کنترل کننده های مکانی اطلاع کسب نمائید.

شرکت بازرگانی و خدماتی گلشین با ارائه بهترین های این بخش برای شما دوستان عزیز و با بهترین تیم نصب و آموزش می توانند برای هرچه بهتر شدن مجموعه شما مفید بوده و با نازلترین قیمت و بهترین سرویس درخدمتتان باشند.

مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »