1394 689 0912 info(at)golshin.com

سیستم صوت کارخانه و انبار

سیستم صوت کارخانه

تاریخ

WAREHOUSE PA SYSTEMS
سیستم صوت کارخانه و انبار : یک سیستم اختصاصی انبار یا کارخانه بخش مهمی از زندگی کاری روزمره است که برای اجرای موسیقی و اعلانات ( پیجینگ ) به مناطق مختلف کاری استفاده می شود.

محل انبارهای تجاری عموماً ساختمانهای بزرگ با سقفهای بلند و فاقد دیوار داخلی ( سوله ) هستند. این به خودی خود طراحی سیستم صوتی خاصی را می طلبد.

انتخاب و محل قرارگیری بلندگو باید به خوبی برنامه ریزی شده باشد تا اطمینان حاصل شود که پوشش به طور مساوی  و کامل انجام شده باشد تا سایر نیازهای خاص انبار مانند جرثقیل و یا سیستم های رمایشی و سرمایشی را درگیر خود نکنند.

شرکت بازرگانی و خدماتی گلشین میتواند برای طراحی و ساخت سیستم صوتی ایده آل برای پاسخگویی به تمام نیازهای شما ، از موسیقی پس زمینه ساده گرفته تا پیجینگ و اعلامیه های اضطراری ، با شما کار کنند.

تجربه ما در زمینه سیستم های صوتی تجاری و تاسیسات دانشگاه های بزرگ و مدارس به ما امکان می دهد بهترین مشاوره را ارائه دهیم ، در حالی که انواع بلندگوها و سیستم های تقویت کننده های انتخابی ما بصورت کاملا حرفه ای و علمی انتخاب می شوند تا در اختیار شما باشند.

سیستم صوت کارخانه
سیستم صوت کارخانه

سیستم صوت کارخانه
پخش موزیک یک روش عالی برای ایجاد یک فضای هماهنگ است ، به خصوص در یک ساختمان بزرگ که کارکنان می توانند در صورت کار طولانی مدت خستگی کمتری را احساس کنند.

سکوت یک ساختمان ، آمیخته با صدای کامیون ها ، بالابر و دستگاه های پر سر و صدا می تواند بعد از مدتی کاملاً خسته کننده شود. موسیقی از دستگاه پخش یا رادیو می تواند کمک کند و روحیه را افزایش دهد.

بلندگوهای مناسب برای کارخانه یا انبار می تواند مخلوطی از بلندگوهای دیواری برای فضای باز و بسته و بلندگوهای ستونی یا آویز برای فضای داخای با سقف های بلند مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم های صوتی محبوب ولتی با داشتن کارکرد بالا و راحتی نصب آسان تعداد زیاد بلندگو ، برای عملیات تجاری مناسب هستند.

این سیستم ها دارای ورودی های میکروفن جهت پیجینگ و USB برای موسیقی و  اتصال بلوتوث را ارائه می دهند ، و هر گزینه ای را که شما برای پخش موسیقی در سراسر مکان نیاز دارید فراهم می کند.

سیستم صوت کارخانه
سیستم صوت کارخانه

شرکت گلشین میتواند برای کارخانه ها و انبارهای کالا با وسعت زیاد و تعداد چند ساختمان راه کارهای استانداردی را پیشنهاد داده و با سیستم های آنالوگ ، دیجیتال ، شبکه و مشاوره رایگان برای شما بهترین ها را ارائه دهند.

مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »