1394 689 0912 info(at)golshin.com

بلندگو سقفی حمام

بلندگو سقفی حمام

تاریخ

بلندگو سقفی حمام
با پیشرفت تکنولوژی، اکنون سیستم های صوتی همه اتاق های خانه را تحت پوشش خود قرار داده اند و سرویس های بهداشتی نیز از این امر مستثنی نیستند.

تا همین اواخر ، یک بلندگوی حمام معمولی در بازار بود که قابل حمل با باتری و عموماً دارای کیفیت صوتی ضعیف، دوام باتری کم و غیر قابل نصب که باعث سقوط زیاد آن می شد!

چه در هنگام دوش گرفتن از آهنگ آواز لذت ببرید و چه در وان حمام با موسیقی جاز آرام بگیرید، اکنون بلندگوهای سقفی حمام برای نصب موجود است.

مزیت واقعی بلندگوهای امروزی، طراحی داخلی فوق العاده آنها است که به آنها اجازه می دهد در سقف راحت نصب شده و یکپارچه  با طراحی داخلی امروز ترکیب شوند.

آنها به طور هدفمند برای محیط طراحی شده اند، نصب آنها ساده است و کیفیت صوتی خارق العاده را حتی برای کمترین بودجه نیز ارائه می دهند.

بلندگو سقفی حمام
بلندگو سقفی حمام
بلندگو سقفی حمام

بلندگوهای سقفی حمام BLUETOOTH
خانه های ما همچنان مدرن تر می شوند، بنابراین بلوتوث و WiFi به سرعت به محبوب ترین روش اتصال برای اکثر دستگاه های ما تبدیل شده اند.

بلندگوهای سقفی بلوتوث حمام برای محیط زیست ایده آل است زیرا شما می توانید مستقیماً از تلفن خود بصورت بی سیم موسیقی را پخش کنید و برای این کار نیازی نیست که تلفن خود را به داخل حمام ببرید.

بلندگوهای سقفی داخل حمام به دلیل رطوبت موجود اکثرا باید وکیوم شده و غیر قابل نفوذ باشند و در گذشته فقط از اسپیکرهای پسیو استفاده می شد اما امروزه با پیشرفت علم از اسپیکرهای اکتیو نیز استفاده می شود و خاصیت ضد آب بودن را نیز دارند.


ما همیشه در پی پیشرفته ترین فنآوری هستیم تا تجربه صوتی شما را به همان اندازه لذت بخش و مدرن بسازیم.


شرکت بزرگانی و خدماتی گلشین با سابقه 5 سال نصب از بهترین برندهای بازار در پروژه های مسکونی و ارائه راه کار مناسب جهت سرویس بهداشتی و حمام آماده مشاوره رایگان و همکاری با شما مشتریان عزیز می باشد.

مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »