1394 689 0912 info(at)golshin.com

سیستم صوت مدارس

سیستم صوت مدارس

تاریخ

سیستم صوت مدارس : یکی از تخصص های ماست ، با تجربه در نصب مکان های کوچک و بزرگ برای مدارس ابتدایی و متوسطه ، آموزشگاه ها و دانشگاه و دانشکده.

تاسیسات صوتی نیازهای مدارس را کاملا تامین می کنند و تجهیزات و تاسیسات حرفه ای را از ما بخواهید.

ما مجموعه کاملی از سیستم های صوتی و تجهیزات هوشمن سازی و کلاس های تصویری را متناسب با هر شرایطی ، از کوچکترین مدارس ابتدایی گرفته تا ساختمان های بزرگ و تعداد زیاد دانشکده  و دانشگاه ها ، با  استاندارد و مدرن را با گارانتی کامل ارائه می دهیم.

سیستم صوت مدارس
سیستم صوت مدارس

سیستم صوتی برای سالن های مدرسه
قلب هر مدرسه سالن آن است. با مجالس ، کنسرت ها ، نمایش ها و سمینار و برگزاری همایش ، این یک فضای همه کاره است که اغلب خود را به عنوان قطب اصلی فعالیت های مدرسه معرفی می کند.

سیستم صوتی برای هر سالن باید به همان اندازه متنوع باشد و متناسب با آن تا بتواند در سطوح مختلف صدا اجرای کامل را داشته باشد.

این کار باید برای استفاده توسط کارکنان و دانشجویان آسان باشد و به گونه ای نصب شود که از نظر بصری دیده نشود ، اما هنگام استفاده از آن صدای واضح و مشخصی پخش شود.

سیستم های بلندگو چند منظوره ما برای مدارس شامل مدل هایی فوق العاده برای نصب دیواری و سقفی است که می توانند کل روز موزیک پس زمینه پخش کنند و هم برای پیجینگ استفاده شوند ، اما برای مراسم و نمایش با عملکرد واقعی خود را نمایان می سازند.

ورودی های کلی از طریق کنترل کننده میکسر امکان اتصال آسان برای سیستم های میکروفون و پروژکتورهای تصویر و پخش کننده را فراهم می کند و سالن به عنوان یک منطقه صوتی مستقل کاملاً قابل کنترل است ، در حالی که تحت کنترل اصلی سیستم صوتی مدارس باقی می ماند.

سیستم صوت مدارس
سیستم صوت مدارس

سیستم آدرس پذیرعمومی مدارس
اگرچه بعضی از مدارس در اطراف ساختمان موسیقی پس زمینه پخش می کنند ، اما عملکرد اصلی سیستم صوتی پیجینگ است.

سیستم های صوتی نصب شده امکان دسترسی کامل به همه مناطق مدرسه را از یک مکان مناسب مانند دفتر اصلی یا میز پذیرش فراهم می کند. این باعث می شود که در صورت نیاز کل سایت از طریق یک میکروفون قابل دسترسی باشد ، حتی کنترل صدای راهرو ، طبقات ، بخش های علمی و فضای باز مدرسه .

استفاده از این سیستم ها آسان است و امکان دستیابی به ویژگی های مفید مانند پیش زنگ ها و اعلانات از قبل ضبط شده را میتوان در ساعت و زمان مشخص بصورت کاملا اتوماتیک اجرا کرد.

سیستم صوت مدارس
سیستم صوت مدارس

انواع بلندگو برای مدارس
محیط های مدرسه هنگام نصب چندین نوع بلندگو را می طلبند ، اگرچه بلندگوهای سقفی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند زیرا پوشش بسیار خوبی دارند.

بلندگوهای سقفی کاملاً در سقف های کاذب و سقف های کناف جای می گیرند که باعث می شود اتصالات کابل سریع و ساده باشند. آنها در کلاسها و راهروهایی که سطح بالایی از عملکرد را برای استفاده روزانه فراهم می کنند ، ایده آل هستند.

برای مناطقی مانند اتاق های مشترک ، اتاق کارمندان و آزمایشگاه ، جایی که شاید سیستم برای پخش موسیقی با کیفیت بالا مورد نیاز باشد ، اغلب از بلندگوی دیواری استفاده می شود.

بلندگوهای دیواری بسته به عملکرد مورد نیاز در اندازه های مختلفی ارائه می شوند و جزئیات و پاسخ فوق العاده ای را با موسیقی ارائه می دهند. آنها بیس بهتری نسبت به بلندگوهای سقفی فراهم می کنند و در دو رنگ مطرح سیاه و سفید برای ترکیب شدن با محیط موجود است.

سیستم صوت مدارس
سیستم صوت مدارس
سیستم صوت مدارس

بلندگوهای فضای باز
برای حیاط مدرسه و زمین های بازی و پارکینگ ها و سایر مکان های فضای باز استفاده از بلندگوهای ضد آب الزامی است.

این بلندگوهای فضای باز معمولاً از نوع بوق یا شیپوری هستند که دارای پرتاب صدا با فواصل مختلف هستند. فقط چند بلندگوی هورن خوب قرار داده شده می توانند برای پوشش یک فضای باز بزگ مناسب باشند.

سیستم صوتی تحت شبکه

سیستم های صوتی مدرن که هنوز در مدارس ایران خیلی جا نیوفتاده است سیستم هایی هستند که تحت شبکه کار میکنند و امکانات بسیاری دارند و در این مطلب فقط اشاره ای به آن می کنیم و در مطالب دیگر توضیحات کامل تری ارائه میگردد. سیستم های صوتی تحت شبکه در بستر اترنت کار میکنند و از طریق کابل های شبکه انتقال صوت را انجام میدهند و با نزم افزار های مختلف کنترل میشوند و احتیاج به سیم کشی های آنالوگ را ندارند.

سیستم صوت مدارس

برای مشاوره و راهنمایی رایگان جهت انتخاب و راه اندازی سیستم های صوت مدارس ، آموزشگاه ها و دانشگاه و دانشکده ها میتوانید از کارشناسان ما ( 09126891394 ) کمک بگیرید.

مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »