1394 689 0912 info(at)golshin.com

سیستم صوت رستوران

سیستم صوت رستوران

تاریخ

سیستم صوت رستوران و کافی شاپ اهمیت بسیار زیادی در ایجاد شور و نشاط مناسب برای مشتری را دارند و موسیقی می تواند سهم بزرگی در ایجاد آن روحیه دلخواه داشته باشد.

موسیقی در یک رستوران می تواند به همان راحتی که دلنشین است میتواند فضای رویایی را خراب کند ، اگر بد تنظیم شود یا از اجزای بی کیفیت استفاده شود . به همین دلیل برنامه ریزی دقیق و طراحی چیدمان باید زیر نظر کارشناسان اهل فن باشد.


برای داشتن یک سیستم خوب و ایده عال میتوانید از مشاوره رایگان و دیدگاه کارشناسان شرکت بازرگانی و خدماتی گلشین ( 09126891394 ) بهره مند شوید.


سیستم صوت رستوران
سیستم صوت رستوران و کافی شاپ

ما در مطالب قبلی از سیستم صوتی رستوران و سیستم صوت رستوران ها و کافی شاپ ها صحبت کردیم اما در این مطلب بیشتر در مورد یک رستوران و یا کافی شاپ مدرن که ممکن است در طول هفته پذیرایی آرام ارائه دهد ، اما در آخر هفته بسیار سرزنده تر و پرهیجان تر شود ، یا برای اجرای موسیقی زنده ، موزیک DJ جهت جشن ها و مهمانی ها انتخاب شده باشد.

این رویدادها می تواند رستوران را با افزایش گردش مالی بیشتری برخوردار کرده و مشتریان جوانتر را به دنبال یک شب خاطره انگیز راغب کند.غذای خوب تنها جذابیت نیست و ارزش تجاری تفریح خوب یک فرصت عالی است.

سیستم صوت رستوران و کافی شاپ
سیستم صوت رستوران و کافی شاپ
سیستم صوت رستوران و کافی شاپ

یک سیتم صوتی بک گراند یا پس زمینه که با اسپیکرهای سقفی ، دیواری و یا آویز راه اندازی شده باشد ، میتواند راه کارخوب و مقرون به صرفه باشد. اما برای موزیک زنده و برای چشن و مهمانی اصلا مناسب نیست.

با آمپلی فایرهایی با قابلیت اتصال بلوتوث ، فلش و یا ورودی AUX ساده و حتی با قابلیت زون بندی میتوان این مورد را راه اندازی نمود و در زمان های طولانی از موسیقی لذت برد ولی برای موزیک زنده و اتصادستگاه های DJ یا میکسر مناسب نیستند.

صدای زنده برای رستوران ها وکافی شاپ ها
مکانهایی که دارای اجرای زنده منظم ، برای مشتری هستند . برای این نوع مکان ها ، استفاده از بلندگوهای حرفه ای PA تمام آنچه را که برای یک رویداد عالی صدا نیاز دارید فراهم می کند. با نصب یک سیستم بلندگوی پسیو یا اکتیو ، می توانید به DJ ها یا نوازندگان زنده اجازه دهید تا به راحتی از طریق میکسر صوتی به سیستم متصل شوند.

این سیستم می تواند یک جفت باند باشد ، اگر فقط برای اجرای برنامه تفریحی مانند شهبده بازی و تردستی و یا نقالی باشد ، ولی برای موسیقی زنده باید ساب ووفر اختصاصی برای صدای موزیک با بیس واقعی شبیه کلوب تعیین کنید.
ویا اینکه از سیتم های ساب و ست لایت کامپکت استفاده کرده و موسیقی زنده را اجرا نمائید جهت آشنایی بیش با ما در تماس باشید.

سیستم صوت رستوران و کافی شاپ
سیستم صوت رستوران و کافی شاپ

نصب و راه اندازی سیستم های موزیک زنده

برای نصب و راه اندازی سیستم صوتی رستوران یا کافی شاپ باید از قبل از اینکه کلا دکوراسیون به پایان برسد اجرای کابل کشی و پس زمینه های صوت را فراهم کنید ولی در صورت اجرای این مقوله و مشکل در اجرای کابل کشی میتوانید از راه کارهای کارشناسان ما ( 09126891394 ) بصورت رایگان بهره مند شوید.

مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »