1394 689 0912 info(at)golshin.com

سیستم صوتی تجاری

سیستم صوتی تجاری

تاریخ

سیستم صوتی تجاری به گونه ای طراحی شده است که به طور یکپارچه در آن صدا پخش شود و به بخشی از ساختمان تبدیل شود در مراکز خرید پس از زیبایی مهم ترین امر سیستم صوتی مرکز تجاری است که حتما دارای یک سری المان های خاص است . تفکیک بودن صدا ، یکسان بودن صدا در تمامی نقاط مرکز خرید و استفاده از امکانات پیجینگ و پخش تیزر های تبلیغاتی از طریق سیستم صوتی از راهکارهای صوتی مراکز تجاری است.

الزامات عملکردی هر سیستم صوتی تجاری به طور خودکار تجهیزات مناسب برای آن نصب خاص را دیکته می کند ، به ویژه هنگامی که هر دو مکان داخلی و خارجی یعنی فضای باز و بسته در مجتمع وجود دارد.

سیستم های صوتی تجاری امکان موسیقی پس زمینه را برای محیط کار بهتر فراهم می کنند ، بنابراین تجربه ای گرم و آرام را برای کارمندان و مشتریان در هر مکان خرده فروشی یا خدمات فراهم می کند.

سیستم صوتی تجاری
سیستم صوتی مراکز تجاری

سیستم صوتی تجاری
به استثنای بلندگوهای سقفی ، دنیای صدای تجاری کاملاً منحصر به فرد است ، طراحی بلندگوهای دیواری و دکوراتیو با کیفیت صدای فوق العاده و پوشش بیشتر صدا در فضا نظر خیلی ها را به خود جلب کرده اند.

گفته می شود ، کیفیت صدا در یک سیستم صوتی حرفه ای بسیار چشمگیر است ، با استفاده از تجهیزات صوتی مدرن میتوانید موسیقی و پیجینگ را با وضوح Hi-Fi پخش کنید.

از یک آمپلی فایر ولتی ساده و چند بلندگو ، تا یک سیستم ماتریس چند منطقه ای با مناطق مستقل کاملاً قابل کنترل در سراسر ساختمان ، سیستم صوتی تجاری متناسب با محیط و کاملا حرفه ای را از ما بخواهید.


سیستم صوتی سنتی یا آنالوگ قدیمی بصورت کاملا ساده مورد استفاده قرار می گرفت و بیشتر جنبه پیجینگ در مراکز و اماکن تجاری را داشت. اما امروزه برای این مکان ها درخواست موزیک پس زمینه با کیفیت و دلنشین و قابل کنترل بیشتری درخواست می شود.

این امر باعث شده تا طرح های مختلفی برای مراکز و اماکن تجاری استفاده شود و با طرح و محیط نیز سازگار باشند، از جمله بلندگوهای سقفی ، بلندگو های هورن ، بلندگوهای دیواری یا دکوراتیو و بلندگوهای آویز که هر کدام در مکان های نصب شده ساختار ظاهری و صدای مخصوص به خود را داشته باشند.


بلندگوهای سقفی

بلندگوهای سقفی
بلندگوهای سقفی در رستوران ها و کافی شاپ ها ، دفاتر و مکان های عمومی مانند سرویس بهداشتی و مغازه ها  و راهرو ها محبوب هستند.
آنها یک راه حل ساده برای نصب بلندگوها در تمامی طبقات و مشاعات با توجه بصری ممکن را دارند. اغلب آنها را نمی بینید مگر اینکه واقعاً دقت کنید.
با داشتن بسیاری از مغازه های تجاری که ممکن است در مراکز یا مجتمع تجاری وجود داشته باشد و تقریبا از سقف های کاذب در فضای خود استفاده می کنند ، یک اسپیکر سقفی برای نصب سریع و هوشمند ، با کیفیت عالی و پوشش عالی ، گزینه ایده آلی است.

بلندگوهای آویز
اگرچه بلندگوهای آویز در هر مکانی که بخواهید استفاده می شوند ، ولی اساساً برای کار در مناطقی با سقف بلند طراحی شده است ، جایی که می توانند روی کابل ها آویزان شوند تا صدا را در جایی که لازم است تأمین کنند.
استفاده از بلندگوهای آویز آلودگی صوتی ناخواسته را در مناطق مختلف ، مثلاً در کف کارخانه یا انبار ، بسیار کاهش می دهد ، زیرا صدا را به ارتفاع سر نزدیکتر می کند ، که باعث کاهش حجم کلی می شود.
بلندگوهای آویز همچنین دارای یک پراکندگی صدای منحصر به فرد 360 درجه هستند ، که به شما اجازه می دهد مقدار قابل توجهی از محیط را فقط با تعدادی کمی از این بلندگوها بپوشانید.

بلندگو آویز
بلندگو دیواری

بلندگوهای دیواری
بلندگوهای دیواری برای استفاده صوتی تجاری در انواع مختلف وجود دارند که برای مکان های بزرگتر یا کارخانه ها و کارگاه های پر سر و صدا مناسب هستند.
بلندگوهای دیواری همچنین برای مکانهایی مانند مراکز ورزشی واماکن تفریحی که پخش موسیقی با صدای بلند در تمام طول روز بخشی از درخواستشان است بسیار مناسب هستند.
بلندگوهای دیواری به شکل ستونی و یا دکوراتیوطراحی شده اند ، به دلیل زیبایی و ایمنی در نصب مورد تایید هستند.

بلندگو های هورن
بلندگوهای هورن با دوام بوده و تبه دلیل صد آب بودن مورد توجه است.
ایده آل برای پارک ها ، باغ ، زمین های بازی و اماکن ورزشی در فضای باز که می تواند برای موسیقی پس زمینه و پیجینگ استفاده شوند.
البته در فضای داخلی نیز به همان خوبی کار می کنند ، با ویژگی های پرتاب صدای خود در انبارها و کارخانه ها برای پخش عالی در متراژهای بزرگ استفاده می شوند.

بلندگو هورن

البته برای سیستم صوتی تجاری مراکز و اماکن تجاری یا مجتمع های بزرگ که مکان هایی مانند مغازه یا فروشگاه ، دفاتر اداری ، فوت کرت ، رستوران ، کافی شاپ ، مراکز تفریحی و ورزشی ، پارکینگ ، روف گاردن ، لابی  و یا نمایشگاه دارند راه کارهای بسیاری برای سیستم صوت وجود دارد.
شرکت بازرگانی و خدماتی گلشین برای تمامی این مکان ها طرح ها و ایده های منحصر به فردی را دارد و میتواند سیستم صوت این مراکز را بصورت آنالوگ ، دیجیتال و هوشمند طراحی و اجرا نماید.

قبل از هرکاری میتوانید بصورت رایگان با مشاوران ما گفتگو کنید: 09126891394

مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »