1394 689 0912 info(at)golshin.com

سیستم صوت رستوران Het Cordaat بلژیک

C.Group

تاریخ

سیستم صوت رستوران : شرکت C.Group  در بلژیک رستوران  جدیدی با نام Het Cordaat را افتتاح کرده است. گروه C. پیشرو در طراحی رستوران ها ، هتل ها و سالن های متعددی در Hasselt است. آنها به عنوان محلی برای آخرین رستوران خود پردیس کوردا ، کانون رشد فزاینده برای کارآفرینی در بخش فناوری را انتخاب کرده اند.

سیستم صوت رستوران

Sound Station شریک بلژیکی AUDAC نصب کامل AUDAC را در اختیار داشت تا ضمن لذت بردن از وعده های غذایی ، موسیقی پس زمینه را در اختیار مهمانان قرار دهد. محوطه ناهار خوری مجهز به 16 بلندگو دیواری ATEO4 زیبا و به راحتی قابل نصب است تا صدای عالی را ارائه دهد. این ATEO با 2 قسمت باس NOBA8 همراه است. نصاب به لطف طراحی زیبا و کم حجم آنها توانست با نصب در سقف ، این اسپیکرها را به زیبایی در فضای داخلی بگنجاند. به لطف پنل دیواری همه در یک MWX65 ، سیگنال های ورودی و میزان صدا را می توان در رستوران کنترل کرد.

سیستم صوت رستوران

در خارج از رستوران 8 بلندگو در فضای باز 8 WX502_O در تراس نصب شده است. WX502_O مخصوص استفاده در فضای باز است تا بتواند کیفیت صدای عالی را در هر نوع آب و هوا فراهم کند. در ساعات کاری ، کارکنان آشپزخانه همچنین می توانند از 2 بلندگو WX502 که در آشپزخانه نصب شده اند ، از موسیقی لذت ببرند.

سیستم  میکسر  MTX48  که در رستوران نصب شده دارای چندین زون کنترل و اطمینان می دهد که بلندگوها در صورت لزوم صدای مناسب را تولید کنند. همچنین برنامه رایگان AUDAC Touch که با MTX48 کار می کند ، کنترل کامل سیستم صوتی را از همیشه راحت تر کرده است. صدای عالی  با ترکیبی از آمپلی فایر چهار کانال PMQ480 و آمپلی فایر دو کانال SMA500 تضمین می شود.

مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »