1394 689 0912 info(at)golshin.com

ویدئو وال برای گیم

تاریخ

جذابیت ویدئو وال برای گیمرها

ویدئو وال برای گیم و بازی کردن و به طبع گیمرها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. گیمر فردی است که به صورت حرفه‌ای به بازی کردن و انجام بازی‌های مختلف کامپیوتری علاقه داشته و آنها را دنبال می‌کند. برای بسیاری از آنها بازی کردن یک راه درآمدزایی و کسب سود است. با این حالف بسیاری از آحاد جامعه نیز به صورت مبتدی یا نیمه‌حرفه‌ایی اقدام به بازی کردن می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که تعداد قابل توجهی از افراد جامعه حداقل به یک بازی علاقمند هستند و آن را انجام می‌دهند. صنعت گیم در دنیا همانند سایر صنعت‌های دیگر روز به روز در حال پیشرفت بوده و تکامل می‌یابد. امروزه به راحتی و با داشتن یک سیستم کامپیوتر می‌توان انواع بازی‌ها را نصب و از آنها استفاده کرد. در سالیان اخیر بحث جذابیت بصری و استفاده از گرافیک مناسب جهت ایجاد هیجان در بازی بسیار رواج پیدا کرده است. بنابراین ویدئو وال می‌تواند از چندین منظر برای گیمرها بسیار جذاب باشد که در ادامه به آنها می‌‌پردازیم.

  • هیجان: هیجان شخصی گیمرها به گونه‌ای بوده که اکثر آنها هیجان و لحظات هیجان‌انگیز را دوست دارند. برای بسیاری از آنها بازی‌هایی مهم بوده که به آنها هیجان بسیار زیادی ببخشد. ویدئو وال این قابلیت را دارد با پخش تصاویر مختلف در ابعاد و اندازه‌های گوناگون هیجان ویژه‌ای به بازی ببخشد. خصوصا آنکه ویدئو وال این قابلیت را دارد که در اندازه‌ها و ابعاد بزرگ تصاویر را در کنار یکدیگر قرار دهد. این موضوع برای بسیاری از بازی‌ها خصوصا بازی‌های جنگی و هیجان‌انگیز می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. ویئو وال در اندازه و ابعاد گوناگونی بوده که گیمرها با توجه به سلیقه خود می‌توانند از انواع مختلف آنها استفاده کنند. از آنجا که ویدئو وال قابلیت پخش تصاویر رنگی را نیز دارد، بنابراین هیجان بازی را بسیار بیشتر می‌کند. ابعاد و اندازه ویدئو وال می‌تواند بر کیفیت پخش تصاویر و همچنین هیجان بازی تاثیرگذار باشد. بنابراین گیمرها باید به هنگام خرید این وسیله ابعاد و اندازه مورد نظر خود را در نظر بگیرند.
  • جذابیت بصری: همواره برای گیمرها بحث جذابیت بصری به هنگام بازی کردن بسیار اهمیت دارد. معمولا آنها به بازی‌هایی تمایل دارند که گرافیک و جذابیت بصری بسیار بهتری داشته باشد. ویدئو وال این امکان را فراهم کرده تا گیمرها به هنگام بازی کردن به صورت کاملا حرفه‌ای از جذابیت بصری بازی لذت ببرند. امکان پخش تصاویر در کنار هم از پنجره‌های مختلف، پخش تصاویر رنگی و برخی امکانات دیگر باعث می‌شود تا ترکیب تصاویر در کنار یکدیگر بسیار زیبا و جذاب به نظر برسد. در اینجا اندازه و ابعاد ویدئو وال بسیار اهمیت پیداخواهد کرد. هر اندازه که ابعاد آن بزرگتر باشد، معمولا جذابیت بصری بیشتری نیز به بیننده خواهد داد و قطعا برای گیمرها نیز جذاب‌تر خواهد بود. هر چند که غالبا ویدئو وال در ابعاد بزرگ، داری قیمت بیشتری نیز خواهد بود. این موضوع به سلیقه و بودجه در نظر گرفته شده برای خرید ویدئو وال بستگی خواهد داشت.
  • اندازه تصویر: گیمرها می‌توانند از طریق ویدئو وال تصاویر را در ابعاد بسیار بزرگ در اختیار داشته باشند. این مساله حس طبیعی بودن بازی و هیجان آن را بسیار بیشتر خواهد کرد. به طور کلی، اندازه و ابعاد تصاویر به مشاهده بیننده نقش زیادی در جذابیت آنها خواهد داشت. هر اندازه که تصاویر در ابعاد بزرگ‌تر باشند، بیننده بیشتر با آنها ارتباط برقرار کرده و لذت بیشتری از آن خواهند برد. خوشبختانه از این لحاظ ویدئو وال‌ها دارای ابعاد و اندازه‌های گوناگونی هستند که اکثر آنها پسخگوی نیاز گیمرها خواهد بود.

علاوه بر مزایا و کاربردهایی که به آن اشاره شد، ویدئو وال جذابیت‌های بیشتری دیگری نیز برای گیمرها خواهد داشت. راحتی استفاه از آن، قیمت مناسب، کنترل و تسلط بهتر و برخی موارد دیگر از جمله این مزایا خواهد بود.با این حال، اصلی‌ترین دلیل استفاده گیمرها از ویدئو وال را می‌توان در هیجان و جذابیت بخشیدن به بازی خلاصه کرد که بدون شک برای تمام گیمرها و حتی افراد عادی قابل توجه خواهد بود.

video wall for gamer 1

نکات مهم در استفاده گیمرها از ویدئو وال

گیمرها به هنگام خرید و استفاده از ویدئو وال باید به چندین نکته مهم دقت کنند. از مهم‌ترین این نکات اندازه و ابعاد ویدئو وال خواهد بود که قبل از خرید باید در خصوص آن تصمیم‌گیری کنند. بحث کیفیت تصویر و زرولوشن یکی دیگر از نکات بسیار مهم در خصوص خرید ویدئو وال برای گیمرها است. کیفیت تصویر این وسیله دارای تنوع بوده که همین موضوع بر قیمت آن نیز تاثیرگذار خواهد بود. به نحوی که نمونه‌هایی که از کیفیت تصویر بهتر برخودارند، قیمت بیشتری نیز خواهند داشت و برعکس. از موضوعات مهم دیگر، بحث قیمت ویدئو وال بوده که طبیعی است برای خرید هر وسیله دیگری نیز اهمیت خواهد داشت. این وسلیه در قیمت‌های بسیار متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شود. بنابراین به لحاظ قیمتی دست گیمرها برای انتخاب یک نمونه ارزان و بهینه به لحاظ قیمتی باز خواهد بود. مدل، برند و مارک ویدئو وال از جمله نکات مهم دیگر در این خصوص است.

ویدئو وال
مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »