1394 689 0912 info(at)golshin.com

رستوران بوهو (کیف ، اوکراین)

رستوران

تاریخ

رستوران بوهو (کیف ، اوکراین) تمامی لذت های غذایی و موسیقی کنجانده شده است . غذاهای آسیایی فضا را برای آزمایش های عجیب و غریب با طعم های مختلف آماده کرده است .  در حالی که تمام آزمایش های صدا را نیز می توان با کمک قابلیت های سیستم های صوتی MAG بصورت زنده تجربه کرد.

رستوران بوهو

در فهرست منو Boho – بهترین غذاهای ژاپن ، چین ، تایلند و هند وجود دارد و بعد از اینکه از خوردن غذاهای خوشمزه لذت بردید ، زمان آن فرا رسیده است که به جو موسیقی ظریف فرو بروید. این رستوران دارای مکان ویژه ای برای موزیک زنده است که برای مشتریان لذت خاصی را به ارمغان می آورد.

صدا در سالن کارائوکه توسط دو عدد اسپیکر  MAG Fly 6 طراحی شده است ، که هر کدام از آنها 2 ماژول بر اساس درایورهای LF 4 6 6 ‘و 1 ساب ووفر فعال MAG Fly Sub 12 ، مبتنی بر درایورهای LF 2x 12′ دارند. اصلی ترین صدا که خواننده است بصورت Vocal توسط 2x MAG Fly Sub 15 و درایور LF 2 x 15 ‘در قلب آن ارائه شده است.

مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »