1394 689 0912 info(at)golshin.com

فناوری جدید سینما خانگی چگونه می تواند به شما برای ماندن در خانه کمک کند!

Home Audio System

تاریخ

فناوری جدید سینما خانگی : سیستم های صوتی و تصویری ، تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ ، سیستم صدای Dolby Atmos Surround Sound ، فیلم ها و دستگاه های بازی همگی تائیر زیادی دارند.
با وجود تعداد زیادی وسایل مردم هنوز در خانه به خاطر مسائلی مانند بیماری و آلودگی و حتی تعطیلات عید قرنطینه می شوند ، ممکن است روزها و هفته ها به طول بی انجامد ، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید در خانه سرگرمی داشته باشید ، و برخی از فن آوری های جدید و جالب می توانند زمان طولانی را پر کنند تا روزها در حالی که شما و خانواده تان را سرگرم کنند.
آیا این چیزی است که شما به آن عادت دارید ، چیزهایی که تماشا می کنید و یا گوش می دهید ، شرکت گلشین نگاهی به برخی از جالبترین فن آوری های جدید که می تواند به شما امکان اقامت در خانه را تا حد ممکن لذت بخش کند ، معرفی مینماید.

سیستم صوت و تصویر خانگی

تصاویر
احتمالاً تلویزیون شما در چند ماه گذشته فشار زیادی را تجربه کرده است. برای سرگرمی بچه ها ، تماشای برنامه و اخبار و سپس جمع شدن برای دیدن فیلم و سریال در شب ، به اصطلاح مرکز اتاق نشیمن و یا پذیرایی مشغول کار بوده است.
با توجه به میزان استفاده شما ، هیچ وقت به فکر ارتقاء تلویزیون خود به چیزی که مناسب نیاز خانواده شما باشد ، فکر کرده اید؟ در دنیای تلویزیون ها در سال 2020 چه چیز جدیدی وجود دارد؟ خوب ، تلویزیونهای 8K وارد بازار شده اند و گزینه ای بهتر هستند چون پیکسل ها ، جزئیات و وضوح در این تلویزیون ها فوق العاده هستند. هنوز 8K خیلی در ایران رواج ندارد ، اما تلویزیونهای 8K از رشد فضاینده ای برخوردار هستند و تصویر بهتری نسبت به آنچه که در مجموعه های 4K یا 1080p خود دارید ارائه می دهند ، در این صورت خیلی زود به بازار ارائه میشوند.

8K-3

صدا
مهم نیست که چگونه به موسیقی ، پادکست ها یا موزیک ها گوش دهید ، چند روش مختلف برای بهبود تجربه گوش دادن به خانه وجود دارد.
اول ، اجازه دهید در مورد کیفیت صحبت کنیم. اگر شما در حال گوش دادن به موسیقی با هدفون و یا اسپیکرهای رایانه شخصی هستید.خیلی از تکنولوژی عقب مانده اید. شما می توانید کیفیت بسیار خوبی بهتراز هدفون و رایانه داشته باشید با سیستم های hi-fi میتوانید اوضاع را برای همه افراد دیگر در خانه بهتر نمائید!
اما با نصب یکی از سیستم های فراگیر(SMART) ، شما قادر خواهید بود به تمام موسیقی های خود در همه جای خانه خود گوش دهید و حتی اعضای مختلف خانواده نیز در اتاقهای مختلف قادر به گوش دادن به آهنگهای مختلف خواهند بود! موسیقی ممکن است مردم را گرد هم آورد ، اما چنین سیستمی می تواند هر یک از اعضای خانواده را حتی افراد دارای ذائقه موسیقی متنوع را راضی نگه دارد.

hi end
سیستم صوت و تصویر خانگی

فیلم
شما وقت زیادی را صرف تماشای تلویزیون و گوش دادن به موسیقی می کنید ، اما چگونه دیگر می توانید تجربه سرگرمی خود را بهبود ببخشید؟

فناوری جدید سینما خانگی

سیستم صوت دالبی اتموس ( Dolby Atmos Surround Sound )
با استفاده از Atmos ، در واقع قادر خواهید بود جلوه های صوتی را از فیلم های مورد علاقه خود در همه اطراف و بالای سر و یا پشت سرتان بشنوید این یک سیستم حرفه ای خانگی است که قبلاً هرگز امکان پذیر نبوده و باعث می شود سینمای خانگی شما حتی بیشتر شبیه یک سینمای واقعی شود.

فناوری جدید سینما خانگی

مهم نیست جقدر به دنبال به روزرسانی هستید ، تلویزیون ، بلندگوها یا سیستم صوتی فراگیر خود ، ما در شرکت بازرگانی و خدماتی گلشین برای کمک به شما اینجا هستیم. با مشاوره 09126891394 تماس بگیرید. خوشحال می شویم به شما کمک کنیم تا ادوات جالب توجهی از فناوری جدید را داشته باشید تا در طی این روزهای دشوار تمام خانواده را سرگرم کنید!

مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »