1394 689 0912 info(at)golshin.com

سینمای خانگی حرفه ای را برای خود داشته باشید.

Home Theater

تاریخ

تجربه تماشای یک فیلم لذت بخش را با سینمای خانگی خود متحول کنید.

سینمای خانگی حرفه ای : هر فیلم مستحق تجربه یک سینمای حرفه ای و تجاری را دارد. اکنون که رفتن به سینمای محلی برای یک شب تماشای فیلم این روزها در دسترس نیست ، و برای تماشای فیلم باید مسافت بیشتری در شهر را طی نمود و هزینه های بیشماری را نیز متحمل شد. استفاده بیشتر از سینما خانگی اهمیت پیدا میکند. با نصب و راه اندازی سفارشی و نصب حرفه ای ، می توانید سینمای خانگی مناسب SMART را در براحتی در فضای خانه خود داشته باشید.

در این مقاله ، ما متوجه خواهیم شد که یک سینمای خانگی سفارشی ایده آل چیست ، و اینکه تیم ما در سیستم صوتی و اتوماسیون چگونه می تواند به هر مرحله از روند برنامه ریزی و نصب کمک کند. امروز این سطح از رسانه های با کیفیت را به خانه خود از طریق تیم SMART منتقل کنید. با خواندن مطالب زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سینمای خانگی حرفه ای

وقتی تیم ما سینمای خانگی حرفه ای شما را طراحی و اجرا می کند ، ما با معتبرترین مارک ها و طراحی های بی نظیر در این رشته کار می کنیم. صفحه نمایش مسطح یا پروژکتور با آسانسور مخصوص که وضوح تصویر 4K بی عیب و نقص را نمایش می دهد. مهم نیست که چقدر به صفحه نمایش فاصله دارید هر پیکسل و تصویر به وضوح در صفحه نمایش پخش می شود. شما و خانواده و مهمانانتان با هر صحنه ای مبهوت می شوید. شما نمی توانید چشمان خود را دور کنید!

Home Theater 2

عناصر خیره کننده
یک سینمای خانگی همیشه باید کیفیت تصویر واضح و شفاف را ارائه دهد – از صحنه ابتدایی تا انتهایی. رنگ های واضح و کنتراست عمیق می توانند به هر نوع فیلم یا نمایش عمق و ظرافت باورنکردنی بیفزایند و تجربه تماشای شما را حتی بهتر از سینمای تجاری در شهر می کنند.

Home Theater 4

انواع بلندگو
بلندگوهای مختلف را ترکیب کنید تا منظره ای کاملاً سه بعدی در سینمای خانگی اسمارت خود ایجاد کنید. برای شنیدن صداهایی که در اطراف شما پراکنده میشوند. مانند شنیدن صدای یک هواپیما که از بالای سر شما پرواز می کند ، و از پشت سر هیجان می آورد. هر صحنه یک تجربه شنیداری جدید را برای خود دارد، و تنظیم صدای سینمای خانگی شما را برای حرفه ای بودن تنظیم خواهیم کرد تا عملکرد با کیفیت و فوق العاده خود را بر این اساس سیستم های هوشمند ارائه دهد.

Home Theater 3

بلندگوهای صوتی حرفه ای
صدای یک فیلم به همان اندازه مهم است که تصاویر آن باید فوق العاده باشد. و وقتی وقت به سیستم صوتی یک سینما فرا می رسد ، گزینه های بسیاری برای بلندگوها و برندها وجود دارد. اگر به دنبال یک طراحی سنتی تر هستید ، بلندگوهای ایستاده در کف می توانند عملکرد صدا و باس قدرتمندی را ارائه دهند و در عین حال جلوه ای سینمایی به اتاق شما بدهند. اگر می خواهید بلندگوها فضای کمتری را به خود اختصاص دهند ، بلندگوهای درون دیواری و سقف کمتر مزاحم هستند – و همچنین تجربه صدای فراگیر را ارائه می دهند.

سینمای خانگی حرفه ای

طراحی برای راحتی و زیبایی 
در خانه هایی که اجزای دکوراسیون در آن بسیار مهم است، بسیاری از افراد متوجه نمی شوند که راحتی و ظاهر کلی سینمای خانگی حرفه ای شما چقدر اهمیت دارد. تیم متخصصین ما با نصب هر نوع صندلی و دکوراسیون ، آکوستیک اتاق شما را مورد توجه قرار می دهند. ما همچنین فاصله مطلوب را تضمین می کنیم ، همچنین اطمینان حاصل می دهیم که تنظیمات دقیق و راحتی را برای مشاهده روزانه فیلم برای شما فراهم و بهینه می سازیم.
از نورپردازی و صندلی مبله گرفته تا دکوراسیون و طراحی ، طراحان ما همه عناصر را با هم ادغام می کنند تا مرکز سینمایی و سرگرمی فوق العاده مدرن و حرفه ای را در خانه رویایی شما ایجاد کنند.

آیا می خواهید بیشتر بدانید که چه چیزی باعث ایجاد سینمای خانگی مناسب برای شما و خانواده شما می شود؟ با تیم ما تماس بگیرید مشاوره  09126891394  ما از اینکه با شما ارتباط داشته باشیم خوشحال میشویم!

مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »