1394 689 0912 info(at)golshin.com

اتاق های مرطوب و استخرهای شنا

سیستم صوت استخرهای شنا

تاریخ

مطالعه برنامه کاربردی اسپیکرهای نامرئی

اتاق های مرطوب و استخرهای شنا

استخرهای شنا
سوال این است آیا استخرهای شنای عمومی یا خصوصی دارای سونا و جکوزی برای استفاده هستند و مکان هایی برای استراحت و تفریح نیز دارند.
سیستم صوت SOUNDEC
1- مقاومت در برابر رطوبت
2- مقاومت شیمیایی
3- محیط صوتی حرفه ای
4- سیستم نگهداری آسان

اعتماد بی دلیل نیست

اتاق های مرطوب و استخرهای شنا
اتاق های مرطوب و استخرهای شنا

بعضی از استخرها دیوار و سقف چالش برانگیزی دارند، یعنی اینکه بصورت سطوح صاف و بسیار منعکس کننده صوتی هستند که باعث فیدبک در محوطه شده و صدا بطور نامفهوم شنیده میشود.
هنگام برخورد با چنین مشکلی دو گزینه وجود دارد:
1- کنترل صدای منعکس شده با تنظیمات و نوع اسپیکرها که کار بسیار سخت و مشکل است.
2- استفاده از آکوستیک های پنلی مخصوص صوت که باز مشکل ضد رطوبت بودن این محصولات معضل و تقریباً ناممکن است.

اسپیکرهای SOUNDEC از تکنولوژی که صدا را بصورت 180 درجه ارتعاش داده و موج منسجم تولید می کند استفاده کرده و با کنترل کامل صدا برای شنیدن که موزیک یکنواخت و با وضوح کامل را در محیط پخش می کنند.

اتاق های مرطوب و استخرهای شنا
اتاق های مرطوب و استخرهای شنا

حمام های مدرن و لاکچری

در بخش حمام های مسکونی اغلب اسپیکرها زود از بین می روند و دلیل آن رطوبت است.
دلیل اصلی بخار آب و یا پاشیدن آب به اسپیکرها است چون مدل های موجود بازار همه دارای توری در جلوی بلندگو بوده و منافضی دارند که هم بخار و هم قطرات آب داخل شده و باعث خرابی اسپیکر می شود.

حمام های مدرن و لاکچری
حمام های مدرن و لاکچری

اسپیکرهای SOUNDEC این مشکل را حل کرده و دیگر نباید نگران از بین رفتن اسپیکر شوید، چون در حمام ها از رنگ ضد آب و یا متریال شیشه و کاشی استفاده می شود.
اسپیکرهای SOUNDEC در داخل دیوار و یا سقف جای گرفته و می توان پوشش ضد آب را روی آن انجام داد .

حمام های مدرن و لاکچری

در ضمن میتوان این اسپیکرها رو در پشت آینه ها تعبیه نمود و صدا را از آینه ها شنید که این امر فوق العاده جدید برای محصولات SOUNDEC کاری انجام شده است .

اتاق های مرطوب و استخرهای شنا

تعمیر و نگهداری بسیار کم

اسپیکرهای قدیمی یکی از معضلاتی که دارند این است که اگر در سقف استخرهای بزرگ در وسط سالن نصب شده باشند تعمیر راحتی ندارند و باید آب استخر تخلیه شده و با امکانات زیادی به آنها دسترسی پیدا کنیم ، جدا از مشکل رطوبت گیری به دلیل سوراخ های توری و خرابی زود هنگام دستیابی برای تعمیر یا تعویض خیلی مشکل است.

استخرهای شنا
استخرهای شنا

اسپیکرهای SOUNDEC به دلیل اینکه داخل دیوار و یا سقف جای گرفته و میتوان از رنگ ها و پوشش های ضد آب روی آن استفاده نمود مشکل خرابی خیلی کمتری تقریبا 1% را دارند و این برتری این اسپیکرها را میرساند و البته تعمیر و نگهداری کمی هم نیاز دارند و طول عمر بسیار بالایی دارند.

دریایی

مشکلات رطوبتی مخصوص حمام و یا استخر فقط نیست.
ممکن است که اسپیکرها رو در یک کشتی تفریحی، باری و یا نظامی نصب کرده باشید. و حتی ممکن است در ساختمان و ویلاهایی در نزدیکی دریا استفاده شده باشند که در این صورت همیشه در معرض رطوبت قرار دارند و خرابی های بسیار زیادی را متحمل می شوند.

کشتی تفریحی
کشتی تفریحی

اسپیکرهای SOUNDEC در داخل دیوار و یا سقف و در متریال های مختلف ضد رطوبت جای می گیرند و کاملاً از مواد ضد رطوبت پوشانده شده و ضد آب می گردند.

در ضمن میتوان از محصولات SOUNDEC در متریال هایی مانند چوب، سنگ، شیشه و حتی فلز استفاده نمود و از آنها صدا تولید کرد که این تکنولوژی برتر است.

ویلای ساحلی
ویلای ساحلی
مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »