1394 689 0912 info(at)golshin.com

آمپلی فایر دیواری

Wall amplifier

تاریخ

آمپلی فایر دیواری  یا موزیک پلیر دیواری  یا آمپلی فایر بلوتوثی چیست و چه قابلیت هایی دارند.

آمپلی فایرهابعضی کلیدی و بعضی لمسی پهستند که قابلیت اتصال به موبایل از طریق بلوتوث ، کابل AUX ، مموری کارت SD ، رادیو FM و فلش مموری  و یا ورودی میکروفن را دارند.

آمپلی فایر های دیواری  که تاچ هستند این قابلیت را دارند که برای تعویض موزیک یا تغییر صدا هم با تاچ کردن آن و هم از طریق ریموت کنترل این کار را انجام دهید.

می توان همواره این آمپلی فایر خانگی بلوتوث دار را به 2 یا 4  بلندگوی سقفی  و یا دیواری متصل کرد و لذت صدای موزیک را با کیفیت بسیار خوب برد و همچنین می توانیم به تلویزیون وصل کنیم که صدای فراگیرتری داشته باشیم در اصتلاح آمپلی فایر بلوثوتی فلش خور نیز گفته میشود.

در اصل به نظر من موزیک نبض زندگیه و خیلی از آدما بدون موزیک نمی تونن زندگی کنن چنانچه خیلی ها اولین کاری که بعد از بیدار شدن از خواب انجام میدن گذاشتن موزیک هست حالا بستگی به حال آدم تو اون لحظه داره که می تونه شاد ، غمگین یا یه موزیک خیلی لایت باشه که خوب این آمپلی فایرهای دیواری و همچنین قدرت این بلندگوها کار مارو آسون کرده که بستگی داره حالا با چه سیستمی بخوایم باهاش موزیک بزاریم. البته بعضی ها هم موقع خواب دوست دارند با صدای موزیک به خواب بروند که این امر سلیقه ای است.

آمپلی فایر دیواری

خوب اگر گوشی همراه کنارم باشه و حوصله بلند شدن نداشته باشم اولین کار اینه که با گوشیم به آمپلی فایر وصل بشم و موزیک دلخواهمو بزارم یا اگر دوست دارم موزیک های توی فلش مموری رو گوش بدم از طریق گوشی به آمپلی فایر وصل بشم.

خلاصه که دنیا دنیای پیشرفت و تکنولوزی است و بجای آن همه بلندگوهای کوچک و بزرگ و SUB و دیگر ادوات که همین کارو انجام میدهند این آمپلی فایر دیواری بلوثوتی کوچک همراه با بلندگوهای سقفی توکار که اصلا جاگیر نیستند اون هم در آپارتمان های امروزی میتوانند جایگزین مناسبی به جای سیستم های آنالوگ قدیمی با سیم کشی های دست و پاگیر باشند.

این آمپلی فایر دیواری توکار نصب می شود و فقط پنل رویی آن بیرون دیوار است برای نصب آن یک قوطی برق ویک فاز و نول مورد نیاز است و کافیه از هر بلندگو یه سیم دو رشته تا پشت آمپلی فایر کشیده شود همچنین دارای یک صفحه نمایش زیبا هم هست که اطلاعات آهنگ در حال پخش و یا موج رادیو را می توانید ببینید.

آمپلی فایر دیواری

البته آمپلی فایرهای دیواری انواع مختلف دارند و دارای امکانات مختلفی نیز هستند از جمله بلوتوث ، رادیو ، ورودی AUX ، ورودی میکروفن ، ورودی USb ، ورودی کارت SD ، خروجی اسپیکر ، اتصالات شبکه ، صفحه تاچ اسکرین ( لمسی ) ، ورودی آداپتور ، ورودی برق شهری ، صفحه دیجیتال ، دکمه های کنترل موزیک ، ریموت کنترل و …

Wall amplifier 1
مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »