1394 689 0912 info(at)golshin.com

کاربرد ویدیو وال در فرودگاه‌ ها

ویدئو وال در فرودگاه

تاریخ

کاربردها و نقش ویدیو وال در فرودگاه ‌ها

امروزه ویدیو وال‌ها و صفحه نمایش‌های هوشمند، یک وسیله ضروری و فوق‌العاده مهم در فرودگاه‌ها محسوب می‌شوند. این نمایشگرهای بزرگ تفاوت قابل مشهودی را در سازوکارهای فرودگاه ایجاد کرده است.

در ادامه تعدادی از کاربردهای ویدیو وال در فرودگاه‌ها را بیان می‌کنیم:

  1. اطلاع‌رسانی و راهنمایی در مورد مسیرها و پروازهای داخلی و خارجی

اولین کاربرد ویدیو وال در فرودگاه‌ها، اطلاع‌رسانی و راهنمایی در مورد مسیرها و پروازها به مسافران است. مسلماً این اطلاع‌رسانی برای خدمه و پرسنل فرودگاه نیز قابل استفاده می‌باشد.

۲. توسعه ارتباطات بین پرسنل فرودگاه و مسافران

می‌توان از ویدیو وال در فرودگاه برای اعلام وضعیت آب‌وهوا، موارد امنیتی فضای فرودگاه، نمایش قوانین موجود و سیاست‌های کاری فرودگاه برای مسافران و… بهره گرفت.

۳. نمایش تبلیغات کسب‌وکارها و شرکت‌های تجاری

همان‌طور که پیشتر نیز ذکر کردیم، ویدیو وال‌ها برای نمایش اطلاعات و انتقال پیام‌ها استفاده می‌شود. به همین دلیل فضای فرودگاه‌ها که هر روزه تعداد زیادی از مسافران رفت‌وآمد می‌کنند، فرصت تبلیغاتی بسیار با ارزش و خاصی را برای مشاغل فراهم کرده است.

این فرصت ویژه به خصوص برای شرکت‌هایی که در زمینه گردشگری و توریستی فعالیت می‌کنند، بسیار ارزشمند و مناسب است. ویدئو وال‌ها از انواع شیوه‌های تبلیغاتی چون روش‌های نوشتاری، تصویر، ویدیو و غیره پشتیبانی می‌کند. بنابراین این ابزار تبلیغاتی یک موقعیت و فرصت جدید و بسیار مؤثر را برای کسب درآمد و افزایش سود شرکت‌های گردشگری فراهم کرده است.

۴. ایجاد سرگرمی مناسب برای مسافران

احتمال تأخیر پرواز و انتظار زمان‌های طولانی، یک امر اجتناب‌ناپذیر در فرودگاه‌ها به شمار می‌آید. همین دلیل ایجاد سرگرمی مناسب برای مسافران در این شرایط و موقعیت‌ها، مطمئناً یک تفاوت ویژه‌ای را ایجاد خواهد کرد. نصب ویدیو وال در گیت‌های پرواز، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های فرودگاه، سالن انتظار و سایر قسمت‌ها، باعث می‌شود که مسافران از اخبار روز مطلع شوند و برنامه‌های تلویزیونی و سریال‌ها را ببینند.

ویدیو وال در فرودگاه

اهداف امنیتی در فرودگاه‌ها با ویدئو وال

برای دستیابی به اهداف امنیتی و نظارتی در فرودگاه‌ها، از ویدیو وال‌ها برای کنترل تصاویر ارسالی با کیفیت بهتر انجام می‌شود. البته به دلیل استفاده از دوربین‌های متعدد معمولاً یک فضا و اتاق جداگانه‌ای را با عنوان اتاق مانیتورینگ برای کنترل در نظر می‌گیرند.

استفاده از مانیتورهای که بتواند به طور دقیق، جزئیات رخدادها را در نقاط و فضاهای مختلف فرودگاه نمایش دهد، ضروری می‌باشد. ویدئو وال‌ها به دلیل دارا بودن پیکسل‌های بیشتر و اندازه بزرگ‌تر، برای نمایش تصاویر بسیار بزرگ مناسب هستند.

ویدئو .ال در فرودگاه 2

به این ترتیب به دلیل دارا بودن قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته ویدئو وال، این ابزار دیجیتال بهترین وسیله الکترونیکی برای ایجاد امنیت و کنترل فضاهای فرودگاه می‌باشد.

ویدئو وال در فرودگاه قسمت امنیتی
مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »