1394 689 0912 info(at)golshin.com

نکاتی برای بلندگوهای سقفی

بلندگو سقفی خانگی

تاریخ

10 نکته ای که باید قبل از نصب در مورد بلندگوهای سقفی بدانید

نکاتی برای بلندگوهای سقفی : نوشته شده توسط کارشناسان شرکت بازرگانی و خدماتی گلشین ، برای نصب کنندگان! ما مهمترین مواردی را که قبل از خرید و نصب بلندگوهای سقفی شما باید در نظر بگیریم ، بیان می کنیم.

بلندگوهای سقفی به عنوان یک راه حل صوتی دائمی طراحی شده اند که برای سالهای سال صدای عالی ، زیبا و مناسب را برای شما فراهم می کنند.

به همین دلیل حیاتی است که شما کیفیت بلندگو را به درستی انتخاب کنید و همچنین درباره نحوه نصب آن فکر نمائید.

آیا راهنمای ما در مورد هزینه پروژه های بلندگو سقفی را هنوز خوانده اید؟ این به شما ایده می دهد که آیا آنها حتی برای شما مناسب هستند یا خیر.

برای نصب بلندگوهای سقفی ، باید بتوانید به سیم و کابل بلندگو در پشت دیوارها / سقف ها دسترسی داشته باشید ، و پس از نصب همه چیز ، نمی خواهیم هیچ غافلگیری ناخواسته ای رخ دهد!

نکاتی برای بلندگوهای سقفی

ما 10 نکته برای بلندگوهای سقفی انتخاب کرده ایم که هر نصب کننده / مشتری قبل از نصب بلندگو در سقف باید از آنها مطلع باشد.

ما همچنین راهنمای مبتدیان برای بلندگوهای سقفی را به صورت یک مجموعه ویدیویی YouTube تهیه کرده ایم که در 3 فیلم کوتاه همه آنچه را که باید در مورد بلندگوهای سقفی بدانید را پوشش می دهیم. و اگر آماده شروع کار با پروژه خود هستید ، ما یک سرویس طراحی رایگان ارائه می دهیم تا بتوانیم از بودجه شما تا حد ممکن اطمینان حاصل کنیم. ما در اینجا از نقشه تا برنامه ریزی برای مشتری واقعی آماده به کاریم.

1. به چند اسپیکر سقفی در اتاق نیاز داریم؟
در بیشتر موارد ، بلندگوهای سقفی به صورت جفت به فروش می رسند ، با هدف تنظیم آنها به عنوان یک جفت استریو چپ و راست. یکی از مهمترین موارد در مورد صدا ، سازگاری صدا است.

برای فضاهای بزرگتر ، احساس می کنیم سطح صدا بهتر تعادل می یابد ، افزودن 4 بلندگوی کوچک بهتر از 2 بلندگو بزرگتر و معقولانه است.

اگر می خواهید بلندگوهای سقفی خود را با Sonos تأمین کنید ، باید از Sonos Amp استفاده کنید. هر Sonos Amp می تواند حداکثر 4 بلندگوی سقفی مونو (8 امپدانس 8 اهم) یا 6 بلندگوی سقفی Sonos را تأمین کند ، بنابراین بسیاری از افراد هر زمان که فضای زیادی برای انجام این کار وجود داشته باشد ، 4 یا 6 بلندگوی سقفی را در یک پیکربندی مربع نصب می کنند. البته میتوانید از آمپلی های دیگر هم انتخاب نمائید.

با این حال ، توجه داشته باشید که تمام بلندگوهای سقفی متصل به Sonos Amp همان موسیقی را با همان میزان صدا پخش می کنند. اگر به دنبال کنترل مستقلی بین اتاق ها هستید ، به یک Sonos Amp در هر اتاق نیاز دارید ، بنابراین هنگام در نظر گرفتن تعداد Sonos Amps مورد نیاز ، این نکته را بخاطر بسپارید.

آملی فایر
آمپلی فایر سونوس

2. بلندگوهای سقفی را کجا و با چه فاصله هایی نصب کنیم؟
بهتر است بلندگوهای سقفی در فاصله مساوی جدا از هر دیوار ، در طول اتاق و حداقل 2 متر از یکدیگر قرار بگیرند تا بهترین اثر صدای استریو را داشته باشند.

اگر بلندگوها کمتر از 2 متر از یکدیگر فاصله داشته باشند ، ممکن است بخواهید یک بلندگوی سقفی استریو را در وسط سقف اتاق قرار دهید.

ما می فهمیم که برخی از مشتریان ممکن است چیدمان اتاق را به شکل ناجور یا عیر استاندارد داشته باشند ، که این امر می تواند شناخت محل مناسب قرار دادن آنها را دشوار کند.

در این سناریو شاید ارزش داشته باشد که یک بلندگوی سقفی با یک تویتر زاویه دار جهت انتخاب صدا به بیشتر مکان های قابل سکونت در اتاق انتخاب کنید. اگر به توییترهای زاویه دار نیاز دارید گزینه های زیادی داریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً با تیم متخصص ما  09126891394  تماس بگیرید که می توانند نقشه مکان شما را مطالعه کنند و ببینند بهترین انتخاب و جای مناسب نصب ، کجاست.

3. آیا بلندگوهای سقفی به آمپلی فایر احتیاج ندارند؟
خیر ، بلندگوهای سقفی معمولاً بلندگوهای غیرفعال هستند و این بدان معنی است که آنها آمپلی فایر داخلی ندارند و در عوض برق خود را از طریق کابل بلندگو که از یک آمپلی فایر خارجی کار می کند دریافت می کنند. این امر با سیم کشی هر بلندگوی سقفی تا پایه های اتصال روی آمپر حاصل می شود.

البته اسپیکر های سقفی دارای آمپلی فایر و امکانات بیشتر هم موجود هست که در این مقاله نمیگنجد و فقط ما در مورد اسپیکرهای معمول در بازار در این مطلب صحبت میکنیم.

اگر امکان اجرای کابل کشی کامل بلندگو را در پشت سقف ندارید ، می توانید بلندگوهای سقفی تهیه کنید که به سادگی به برق اصلی نیاز دارند و از طریق بلوتوث و وای فای کنترل می شوند. بدون تقویت کننده و بدون کابل. بلندگوهای سقفی PYLE را بررسی کنید.

بلندگو سقفی اکتیو
بلندگو سقفی آمپلی فایر دار

4. آیا من به بلندگوهای سقفی مونو یا استریو نیاز دارم؟
به طور سنتی ، بلندگوهای سقفی برای کار با تقویت کننده هایی طراحی شده اند که فقط کانال چپ یا راست را درک می کنند ، بنابراین شما همیشه یک جفت بلندگوی سقفی خریداری کنید تا به عنوان یک جفت استریو تنظیم شود.

این امر به ویژه در حمام یا سایر اتاق های با اندازه کوچکتر معمول است. برای غلبه بر این مشکل، بلندگوی استریو منفرد متولد شد تا یک کانال چپ و راست را از یک بلندگو ارائه دهد ، فضای را حفظ کند و گزینه های موسیقی در اتاق های بیشتر را باز کند.

بلندگو سقفی
بلندگو سقفی استریو

5- چه نوع كابل بلندگو را باید برای بلندگوهای سقفی خود استفاده كنیم؟
برای اکثر نصب ها ، ما کابل بلندگوی 16 تا 2 هسته ای را توصیه می کنیم که استاندارد صنعتی بوده و برای اکثر نصب ها کافی است. اگر سریع به کابل احتیاج داشته باشید ، می توانیم این کابل را در حلقه های 50 و یا 100 متری با تحویل فوری تأمین کنیم.

کابل

تنها زمانی که برای راه اندازی کابل با کیفیت بهتر احتیاج دارید این است که طول هر کابل بیشتر از 35 متر  باشد.

6. آیا بلندگوهای سقفی به ضد حریق نیاز دارند؟
یک کاور ضد آتش در پشت بلندگو قرار می گیرد تا از گسترش آتش در فضای خالی سقف جلوگیری کند.

البته در صورت درخواست مشتری ، ولی این یک الزام قانونی برای هر بلندگوی سقفی است که در محلی که یک اتاق قابل سکونت در بالا وجود دارد نصب شوند تا جلوگیری از آتش سوزی شود.

یکی دیگر از مزایای کاور ضد حریق بلندگو این است که آنها نوعی جعبه پشتی را برای تقویت صدا و جلوگیری از میزان خاصی از نشت صدا فراهم می کنند. به این معنی که اگر صدا را زیاد کنید مزاحمتی برای همسایگان طبقه بالا را نخواهید داشت!

لطفاً با سازنده / نصب کننده خود بررسی کنید که آیا برای بلندگوهای سقفی در ساختمان خاص خود به کاور ضد حریق نیاز است یا خیر. و با کارشناسان ما 09126891394 تماس بگیرید.

کاور بلندگو
کاور بلندگو ضد حریق

7. آیا می توان بلندگوهای سقفی را در محیط های دارای رطوبت بالا مانند دستشویی یا حمام نصب کرد؟

بیشتر بلندگوهای سقفی که ما تهیه می کنیم در برابر بخار و رطوبت مقاوم هستند ، به این معنی که تا زمانی که خیس نشوند ، در محیط حمام و دستشویی عالی هستند. برای اطمینان با ما مشورت کنید.

یا اگر می خواهید از داشتن یک اسپیکر سقفی کاملاً ضد آب که در داخل محفظه دوش یا بالای وان حمام قابل نصب استفاده کنید ، خیالتان راحت باشد ، ما کالایتان را تامین میکنیم.

حمام
بلندگو سقفی حمام و سرویس بهداشتی

8. آیا می توان بلندگوهای سقفی را برای مطابقت با طراحی اتاق من رنگ آمیزی کرد؟

تنوع رنگ

تمام بلندگوهای سقفی وب سایت ما دارای مشبکهای سفید رنگ هستند که به شما امکان می دهد بلندگو را با محیط خود مطابقت دهید.برای سفارشی کردن با 09126891394 تماس بگیرید.

9. بلندگوهای سقفی چقدر باید باریک باشند؟
اگر میزان عمق شما در فضای خالی سقف (پشت سقف کاذب) بسیار کم باشد ، گزینه هایی برای بلندگوهای باریک و فوق العاده باریک در دسترس است.

10. آیا می توانم بلندگوهای سقفی خود را کنترل کنم؟
بله ، اکنون این کار با کمک آمازون اکو یا دستگاه Google Home امکان پذیر است. به سادگی دستگاه خود را به اتاق مورد نظر خود متصل کنید و می توانید صدا و سیستم خود را کنترل کنید . البته سیستم های جدید وای فای برند PYLE نیز تمامی امکانات کنترل هوشمند را دارا میباشند.

بلندگو سقفی خانگی
بلندگو سقفی توکار خانگی کنترل بلوتوث و وای فای
مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »