1394 689 0912 info(at)golshin.com

شرکت فوکال Focal

focal

تاریخ

شرکت فوکال : Focal-JMlab یک مارک فرانسوی است که از سال 1979 طراحی و فروش سیستم های صوتی با اطمینان بالا را انجام داده است. این شرکت مستقر در سنت ایتین ، بلندگوهایی را برای خانه ، بلندگوهای بلندگو برای اتومبیل ، هدفون و بلندگوهای نظارت حرفه ای تولید می کند.

Grande Utopia بلندگو برجسته این برند است که شهرت جهانی خود را در این شرکت به دست آورد. این یکی از بهترین بلندگوهای با ایمان بالا در جهان به حساب می آید.

استراتژی صنعتی Focal  ( فوکال ) بر داشتن کنترل کامل بر کل فرایند تولید ، از طراحی و ساخت درایور بلندگوها گرفته تا مونتاژ محصول نهایی متمرکز است. محصولات آن کاملاً در فرانسه طراحی و ساخته شده است و بیشتر تولیدات در کارخانه در سنت ایتین (فرانسه) انجام می شود.

شرکت فوکال

Focal-JMlab سالانه 53 میلیون یورو گردش مالی ایجاد می کند و حدود 230 نفر را در تأسیسات خود در Saint-ientienne استخدام می کند ، که گروه های تولید ، تحقیق و توسعه و مدیریت را در همان سایت گروه بندی می کند. سهم صادراتی آن 70٪ است.

Focal Factory
مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »