1394 689 0912 info(at)golshin.com

سیستم صوت آشپزخانه

سیستم صوت آشپزخانه

تاریخ

سیستم صوت آشپزخانه
آشپزخانه یکی از چند منظوره ترین اتاق های خانه است و در نتیجه به فضایی تبدیل می شود که بسیاری از خانواده ها بیشتر اوقات بیداری خود را در آن می گذرانند.

بلندگوهای آشپزخانه در هر شکل و اندازه ای وجود دارد ، از بلندگوهای کوچک آویز بلوتوث گرفته تا بلندگوهای سقفی توکار و روکار، گزینه های زیادی برای صدای کافی هنگام تهیه و خوردن غذا در اختیار شما قرار دارد.

سیستم صوت آشپزخانه بسیم و باسیم در بازار وجود دارد، اگر طرفدار کنترل بی سیم هستید، مدل بلندگوهای صوتی هوشمند برند PYLE از طریق یک اپلیکیشن برای پخش موسیقی استفاده نموده و در هر گوشی همراه و تبلتی به راحتی نصب میگردد.

ارتباط بین موسیقی و غذا به قرن ها پیش بر میگردد، بلندگوهای آشپزخانه یک انتخاب خوب به نظر می رسد اما در بسیاری از خانه ها وجود ندارند.

اکنون، با پیشرفت فناوری، گزینه های بسیار مقرون به صرفه افزایش یافته است. موسیقی می تواند آشپزخانه را به یک فضای سرگرم کننده تبدیل کند.

سیستم صوت آشپزخانه

بلندگوهای آشپزخانه  BLUETOOTH
محبوب ترین انتخاب بلندگوهای بلوتوثی هستند که انواع سقفی توکار، روکار و آویز را دارند و مدل های دیواری دکوراتیو نیز موجود است که به راحتی قابل نصب و اتصال آسان می باشند و به همین دلیل بلندگوهای بلوتوث در بسیاری از جهات مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین گزینه است.

بلندگوهای بلوتوث همچنین می توانند مستقیماً به گوشی همراه و تبلت و یا هر پخش کننده ای ( فرستنده) وصل شوند.

اگر ایده نصب ثابت را ندارید میتوانید از بلندگوهای رومیزی استفاده نمائید و به راحتی آنرا جابجا نمائید.

اما با پیشرفت علم گزینه های جدیدتری نیز به بازار آمد از جمله سیستم های اتصال وای فای و تحت شبکه که شرکت بازرگانی و خدماتی گلشین پیشتاز این فناوری در ایران می باشد و اولین نمونه ی نصب شده در پروژه ها متعلق به این شرکت می باشد.

مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »