1394 689 0912 info(at)golshin.com

اصول طراحی سینما خانگی که باید رعایت کرد.

سینما خانگی

تاریخ

اصول طراحی سینما خانگی

اصول طراحی سینما خانگی : هرچه تعداد تماشاگران فیلم در طی شیوع بیماری همه گیر کرونا کمتر باشد ، افراد بیشتری در سینماهای خانگی سرمایه گذاری می کنند
با بسته بودن سالن های نمایش فیلم در سراسر کشور ، ساکنان شهرها به دنبال ایجاد سینماهای خانگی هستند که بتواند تجربه واقعی نمایش فیلم را تکرار کنند.


هنگام تلاش برای ایجاد سینمای خانگی رویایی خود ، موارد بسیاری وجود دارد که باید در نظر بگیرید. با این وجود ، دو مورد از مهمترین اصل های سینمای خانگی حرفه ای ، فضای مورد استفاده شما و بلندگوهایی است که نصب خواهید کرد ، دو عنصری که اغلب توسط مشتریانی که متقاضی پروژه های نمایش خانگی هستند ، نادیده گرفته می شوند.

بسیاری از مردم تصور می کنند که ایجاد یک سینمای خانگی پیشرفته یک پروژه ساده است. با این حال ، برای انجام صحیح کار ، باید از متخصصان کمک بگیرید. در شرکت گلشین ، تیم متخصص ما شما را از ابتدا تا انتها هدایت می کنند و به شما اطمینان می دهند که یک سینمای خانگی مناسب برای شما و عزیزانتان را فراهم کنید.

بسیاری از مردم تصور می کنند که ایجاد یک سینمای خانگی پیشرفته یک پروژه ساده است. با این حال ، برای انجام صحیح کار ، باید از متخصصان کمک بگیرید. در شرکت گلشین ، تیم متخصص ما شما را از ابتدا تا انتها هدایت می کنند و به شما اطمینان می دهند که یک سینمای خانگی مناسب برای شما و عزیزانتان را فراهم کنید.

دو موردی که نمایش خانگی ایده آل را در منزل ایجاد می کند

1- اتاقی که برای سینمای خانگی خود استفاده خواهید کرد
تصمیم گیری برای انتخاب سینمای خانه خود برای نمایش تأثیر زیادی در نوع تجربه شما خواهد داشت.

نقاط ورودی به اتاق ، جایی که پنجره ها قرار می گیرند و حتی شکل اتاق مواردی هستند که باید هنگام انتخاب فضای مناسب برای سینمای خانگی در نظر بگیرید. اتاقی با نور کم ایده آل است ، اما حتی اگر این اتاق پنجره داشته باشد ، می توانید نور را با چرده های تیره کنترل کنید.

همچنین استفاده از اتاقی که تا حد امکان به شکل مستطیل نزدیک باشد بسیار ایده آل است. مکان نشستن در اتاق بر محل قرارگیری بلندگوها و صفحه نمایش / نمایشگر در اتاق ، تعداد بلندگوهایی که ممکن است لازم داشته باشید و همچنین اندازه صفحه نمایش شما نیز تأثیر خواهد گذاشت.

2- بلندگوهای مناسب
نیمی از تجربه سینمای خانگی که از یک سالن سینما بزرگ تقلید می کند ، نوع تنظیم بلندگو است. وقتی به سینما می روید ، می بینید کاملاً در فیلمی که تماشا می کنید غوطه ور شده اید.

یک سیستم صوتی فراگیر با بلندگوهای عالی می تواند به شما و مهمانانتان کمک کند تا در هر فیلمی که در سینمای خانگی خود تماشا میکنید مجذوب آن شوید. قرار دادن بلندگو در جای مناسب بسیار مهم است و به همین دلیل کار با یک متخصص اهمیت دارد. یک فرد حرفه ای می تواند کمک کند تا بلندگوهای مناسب سینمای خانگی خود را تهیه کرده و آنها را در موقعیت خود قرار دهید تا با شنیدن صدا لذت بیشتری ببرید. همچنین بسته به اینکه می خواهید بلندگوها روکار و یا توکار باشند راهنمای کند ، با معرفی گزینه های مخفی در کف ، دیوار و سقف به شما کمک خواهیم کرد تا اهداف طراحی را برآورده کنید.

مشاوره در مورد نمایش خانگی رویایی شما در شرکت گلشین ، و ما از هیچ تجهیزاتی که به سینمای خانگی شما کمک کند ، غافل نمی شویم. امروز با ما در ارتباط باشید تا در مورد اینکه چگونه می توانیم به شما در رفع تمام نیازهای سینمای خانگی کمک کنیم گفتگو کنیم
ما مشتاق ارائه بهترین ها هستیم!
مشاوره: 09126891394

مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »