1394 689 0912 info(at)golshin.com

سیستم صوت مساجد

مسجد

تاریخ

سیستم صوت مساجد با توجه به کاربری مسجد و شرایط معماری و طراحی صوت انجام شده می‌توانند شامل تجهیزات متفاوتی باشند. از جمله تجهیزات استفاده شده در مساجد می‌توان به میکروفن سخنرانی، میکروفن محیطی، بلندگو، میکسر، آمپلی فایر، پاور افکت، اکولایزر اشاره نمود که در مجموع بخش کنترلی آن‌ها در رک اتاق فرمان در کنار هم قرار می‌گیرند.

تجهیزات صوتی مساجد

تجهیزات صوتی مساجد شامل عناصر سمعی و بصری با قابلیت تنظیم بالا می‌باشند تا بتوانند امکان برگزاری انواع مراسم مذهبی را از مولودی و مداحی و روضه‌خوانی تا سخنرانی مذهبی را فراهم آورند. از آن‌جا که معماری مساجد با معماری سالن‌های کنفرانس و آمفی تئاتر کاملا متفاوت است، تجهیزات استفاده شده تنظیمات متناسبی را نیاز دارند.

سیستم صوت مساجد

استفاده از باندهای داخلی و خارجی متناسب با محیط، استفاده از انواع میکروفن از جمله میکروفن محیطی و میکروفن جهت مداحی و سخنرانی در مساجد بسیار کاربردیست. داشتن یک اتاق کنترل در مسجد به برگزاری و هماهنگی اجرای مراسم بسیار کمک کرده و باعث افزایش کیفیت اجرایی می‌گردد. در اتاق کنترل مساجد از ابزارهایی چون رک، میکسر، افکت پروسسور، آمپلی فایر و مواردی از این دست استفاده می‌شود. امکان استفاده از سیستم‌های پخش اذان با توجه به موقعیت دقیق مسجد نیز از این نوع قابلیت‌هاییست که برای هر مسجد ضروری می‌باشد.

مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »