1394 689 0912 info(at)golshin.com

سیستم صوتی فراگیر خانگی هوشمند

سیستم صوتی فراگیر خانگی هوشمند

تاریخ

در گذشته در مورد سیستم صوتی فراگیر خانگی مختصری صحبت کرده بودیم ولی این بار از سیستم صوتی فراگیر خانگی هوشمند مطالبی را عنوان میکنیم که خالی از لطف نیست.

در 5 سال گذشته یک انقلاب صوتی اتفاق افتاده است و بیش از هر زمان دیگری گزینه اتصال به وسایل صوتی را به ما داده است تا بتوانیم به رسانه های مختلف صوتی در سراسر خانه متصل شویم.

سیستم های صوت چند اتاقه به یک تفریح سالم برای خانواده تبدیل شده اند و شرکت های بزرگ فناوری مانند گوگل و آمازون بخش های تحقیق و توسعه خود را به تولید نمونه هایی از این قبیل تکنولوژی ها برای تأمین کالا در این بازار در حال رشد آماده کرده اند.

هدف اصلی بیشتر تولیدکنندگان اتصال صوتی از یک اتاق به اتاق دیگر است و پیشرفت های فناوری در چند سال اخیر منجر به گزینه های خارق العاده و مقرون به صرفه ای شده است که این کار را بدون چون و چرا انجام می دهند.

یک سیستم بلندگوی چند اتاقه به شما امکان می دهد همزمان در اتاق خواب، حمام، آشپزخانه و اتاق نشیمن خود موسیقی پخش کنید. از چندین منبع یا یک منبع واحد و در هر ترکیبی.


شما می توانید آهنگ های مختلفی را در اتاق های مختلف پخش کنید


همچنین انواع مختلفی از بلندگوها را ترکیب خواهد کرد ، بنابراین ممکن است شما یک بلندگوی قابل حمل در اتاق خواب ، یک سیستم بلندگوی سقفی چند اتاقه در سایر نقاط خانه و برخی از بلندگوهای ضد آب در فضای باز و در باغ داشته باشید. همه به صورت یکپارچه از چندین دستگاه در هر تنظیمات پخش می شوند.

سیستم صوتی فراگیر خانگی هوشمند
سیستم صوتی خانگی هوشمند

اتصال سیستم صوتی فراگیر خانگی هوشمند
اتصال سیستم بلندگوی چند اتاقه شما می تواند از طریق WiFi، بلوتوث یا کابل کشی شبکه سیمی باشد و موارد مثبت و منفی برای هر گزینه وجود دارد.

Wifi به شما امکان اتصال بدون کابل را می دهد، اما اجرای چندین بلندگو از طریق WiFi می تواند فشار زیادی بر روی شبکه شما ایجاد کند که باعث افت و تأخیر داده می شود.

بلوتوث دارای مزایای بی سیم است که چنان تاثیری در شبکه شما نخواهد داشت، اما صدای پیام و تماس بر روی اسپیکر پخش می شود و این خوشایند نیست و بشتر از 10 متر برای بلوتوث در بسیاری از دستگاه ها امکان اتصال وجود ندارد.

شبکه با اتصال كابل LAN به طور كامل، كمترين فشار را به شبكه شما وارد می كند و قابل اعتمادترين است، اما اين مي تواند يك پروژه بزرگ برای اجرای كابلها در همه جا باشد كه در كل سيستم های صوتي خانگي می تواند بسيار پرهزينه باشد.

سیستم صوتی فراگیر خانگی هوشمند
سیستم صوتی فراگیر خانگی هوشمند

بلندگوهای سقفی فراگیر خانگی
گرایش به سمت طراحی مینیمالیستی هرچه بیشتر به این معنی است که سیستم های بلندگوی سقفی چند اتاق در بین خانوارهایی که به طور سنتی جعبه های بزرگ را روی مبلمان یا انواع بلندگوهای دیواری انتخاب نمی کنند ، محبوبیت بیشتری دارد.

بلندگوهای سقفی به هر شکل، رنگ و اندازه ای ارائه می شوند و عملکردی عالی همراه با طراحی ظریف دارند که شنیده می شوند اما دیده نمی شوند، و بیشتر تجهیزات آنها در سقف پنهان میشود.

به عنوان بخشی از سیستم بلندگوهای سقفی چند اتاق خود، می توانید صدای فراگیر را به تلویزیون برای تقویت صدای بیشتر متصل کنید، در حالی که هم بلندگوهای سقفی حمام و هم بلندگوهایی را در آشپزخانه نصب کرده اید میتوانید جداگانه کنترل و موسیقی گوش دهید البته همه اینها مزیت هست ولی اطمینان ترین اتصال از طریق شبکه LAN است.

سیستم صوتی فراگیر خانگی هوشمند

سیستم صوتی کل خانه
هر خانه متفاوت است و نحوه استفاده ما از خانه نیز متفاوت است، به همین دلیل انتخاب یک سیستم صوتی خانگی کامل که نیاز شما را برآورده کند می تواند یک کار پیچیده باشد.

اگر دوست دارید موسیقی را بصورت آنلاین پخش کنید، ویا اینکه از یک پلیر استفاده نموده و یا حتی از یک هارد ذخیره شده میتوانید با استفاده از تکنولوژی های بی سیم و مشاوره شرکت گلشین از این راه کارها اطلاعاتی بدست بیاورید.

با اتصال کل سیستم صوتی خانه به یک نرم افزار، از هر جای خانه کنترل سیستم دقیقاً در نوک انگشتان شما قرار دارد.

سیستم صوتی فراگیر خانگی هوشمند

سیستم های صوتی فراگیر خانگی در حال پیشرفت بوده و هر روزه شاهد تکنولوژی های جدیدی هستیم شرکت بازرگانی و خدماتی گلشین در مورد این تکنولوزی ها بروزترین اطلاعات و دستاوردها را برای شما مشتریان عزیز جمع آوری می کند تا در پیشرفت پروژه های شما بهترین عملرکرد را داشته باشد.

مقاله های بیشتر
تجهیزات تصویر
golshin

طراحی و دکوراسیون روستیک

سینمای خصوصی به سبک دکور روستیک یا همان روستایی معمولا با استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ، و ایجاد سبکی شبیه به سبک

ادامه مطلب »
تجهیزات تصویر
golshin

سینمای خصوصی

سینمای خصوصی به یک روند جدید تماشای فیلم در محیط خانگی اشاره دارد که به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات بیشتری را برای علاقمندان به سینما

ادامه مطلب »